روژینروژین، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دستنوشته های من

بدون عنوان

1391/5/15 22:48
نویسنده : روژین
447 بازدید
اشتراک گذاری

 

ربات‌های دست‌ساخت اعضای پسر کانون کودکان و نوجوانان کردستان در قالب هشت تیم در مسابقه رباتیک به رقابت گذاشته شدند.

 

 مدیر کانون استان کردستان عصر امروز در حاشیه برگزاری این برنامه اظهار کرد: پرورش خلاقیت و نوآوری کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است که امیدواریم در سطح وسیع‌تر و با حضور افراد بیشتری در دوره‌های بعدی برگزار شود.
 
سهیلا شیخی افزود: کودکان و نوجوانان ضمن نمایش دادن ربات‌های دست‌ساخته خود که برگرفته از ابتکار، خلاقیت و نوآوری بود با همدیگر به رقابت پرداختند.
 
شیخی برگزاری کلاس‌های روباتیک کانون را موجب شکوفائی اندیشه و خلاقیت کودکان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: آموزش مقدماتی ساخت ربات در کانون و آشنایی قشر کودک و نوجوان با علم روباتیک، کمک فراوانی به تولید علم در کشور می‌کند.
 
به گفته وی دانش‌آموزان علاقه خاصی به ساخت ربات دارند و با ساخت این وسیله به خود باوری می‌رسند و اعتماد به نفس آنان افزایش می‌یابد.
 
مدیر کانون استان کردستان از حضور کودکان و استقبال خانواده‌های آنها ابراز رضایت کرد و گفت: این مسابقات که از جذابیت خاصی برخوردار است با استقبال خوب و پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان همراه است.
 
شیخی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین مسابقاتی زمینه پیشرفت و موفقیت بچه‌های استان و جلب رضایت خانواده‌های آنان را فراهم می‌کند.
 
برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شدند و به مرحله نهایی کشوری راه یافتند
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)